• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

یخچال نوشیدنی تک درب


یخچال نوشیدنی تک درب 1

اجاره یخچال تک درب و دو درب
اجاره یخچال نوشیدنی یا اجاره یخچال نوشابه در مراکز بسیاری کاربرد دارد و شرکت ما اجاره دهنده انواع اجاره یخچال های نوشیدنی یا اجاره یخچال نوشابه است و تمامی محصولات خود را با پایین ترین قیمت عرضه می کند.
اجاره یخچال نوشیدنی یا اجاره یخچال نوشابه
اجاره یخچال نوشیدنی یا اجاره یخچال نوشابه از جمله اقلام پر مصرف در مغازه ها و سوپرمارکت ها به شمار می روند که در هر مغازه ای قابل مشاهده خواهد بود. اجاره یخچال های نوشیدنی یا اجاره یخچال نوشابه برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها اعم از نوشابه، ماء الشعیر، آب معدنی و انواع مایعات استفاده می شود که شرکت ما توانسته بهترین اجاره یخچال های نوشیدنی و اجاره یخچال نوشابه را به بازار عرضه نماید. لازم به ذکر است که می توانید از اجاره یخچال را در سایز مورد نظر خود کرایه نمایید. چرا که اجاره یخچال نوشیدنی در انواع سایزهای ۶۰، ۷۰ و ۸۰ سانتی تولید شده اند که در تمام مراکز بتواند مورد استفاده قرار گیرند. تعداد طبقات این اجاره یخچال ها تک درب و دو درب بستگی به انتخاب شما خواهد داشت که می توانید تعداد طبقات را کمتر نیز بکنید. در اجاره یخچال نوشیدنی تولید شده در برند های مختلف از شیشه نشکن استفاده شده است که هیچ نگرانی از جهت شکستن شیشه اجاره یخچال نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کیفیت اجاره یخچال های تولید شده توسط برند های تولید شده به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت بالا می باشد.
برخی از افراد به وب سایت های اینترنتی اطمینان ندارند و بر این باور هستند که جنس محصول مناسب نخواهد بود به همین دلیل شرکت ما فضای برای اجاره حضوری ایجادکرده تا مشتری هیچ گونه نگرانی از بابت اجاره یخچال نوشیدنی اجاره شده نداشته باشد. مسئولین شرکت ما می توانند از طریق مشاوره تلفنی شما را در اجاره محصول یاری کنند. اجاره کنندگان عزیز می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و یا تکی اجاره نمایند، در صورت اجاره عمده تخفیفات ویژه ای به اجاره کنندگان ارائه می شود که تاثیر بسزایی در قیمت محصولات خواهد داشت. شرکت اجاره دهنده ما جهت رفاه حال مشتریان اجناس اجاره شده را به آدرس مورد نظر شما تحویل خواهند داد که می توانید از جنس و امکانات اجاره یخچال نوشیدنی اجاره شده اطمینان حاصل کنید. همچنین شرکت ما محصولات اجاره شده را به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید. اجاره یخچال ایستاده تک درب ۶۰ سانتی اجاره یخچال یخچال های ایستاده یکی از مناسب ترین گزینه ها برای نگه داری انواع مواد غذایی و نوشیدنی در سوپرمارکت ها/فست فود / رستوران و فروشگاه های زنجیره ای می باشد.
مزیت این اجاره یخچال ها این است که به دلیل شیشه ای بودن درب ان و نور پردازی داخل
اجاره یخچال تمامی محصولات به راحتی دیده خواهد شد.
به همین خاطر از باز بودن بی جهت درب اجاره یخچال جلوگیری خواهد شد و هنمچنین میزان مصرف انرژی به حداقل خواهد رسید.
از این رو که این محصول به دلیل کارایی بالا و مصرف بهینه انرژی خیلی مناسب است
میتوان از ان در تمامی مناطف ایران با هر شرایط اب و هوایی استفاده نمود.
کارکرد این اجاره یخچال ها به طوری میباشد که مصرف انرژی رال تا حد بسیار بالایی پایین می اورد.
این محصول را در رده اجارره یخچال‌های کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است.
درباره اجاره یخچال تک درب شیشه ای ۶۰سانتی
لیتراژ مفید این اجاره یخچال تک درب ۳۰۰ لیتر میباشد.
ابعاد خارجی اجاره یخچال های تک درب شیشه ای ۶۰ سانتی ۲۰۵۶۳۶۰ میباشد.
توان مصرفی، ولتاژ و فرکانس این اجاره یخچال ویترینی فروشگاهی به ترتیب
دارای مقادیر ۱۸۰ وات، ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز می‌باشند.
در این اجاره یخچال ها از گاز مبرد استفاده شده است که یکی از بهترین گازها خنک کننده
جهت تبرید مورد استفاده قرار گرفته شده است.
در اجاره یخچال درب شیشه ای ۶۰ سانتی از شیشه دو جداره استفاده شده است
که دارای مقاومت بالایی میباشد.
در صورت بروز هرگونه حادثه از ضربات احتمالی جلوگیری میکند.
اجاره یخچال ایستاده درب شیشه ای دارای رنگ بدنه الکترو استاتیک میباشد که از اجاره یخچال در برابر رطوبت و حرارت محافظت میکند.
در این اجاره یخچال ها از نمایشگر ال ای دی استفاده شده است که دمای درونی یخچال را به نمایش میگذارد.
تا بتوانیم از خنک بودن داخل اجاره یخچال اطمینان حاصل کنیم.
اجاره یخچال صنعتی
اجاره یخچال صنعتی چیست؟
اجاره یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. اجاره یخچال های صنعتی درباره اجاره یخچال صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند درباره اجاره یخچال صنعتی
انواع اجاره یخچال صنعتی:
اجاره یخچال نوشیدنی با توجه به کاربرد و نوع استفاده و هم چنین شرایط فضا و دکوراسیون به دو نوع زیر موجود است:
اجاره یخچال صنعتی کابینتی:
اجاره یخچال های کابینتی مازاد از قفسه، کشو نیز دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع اجاره یخچال مشکل کمبود فضای دکور می باشد.اگر هم به کابینت و هم به اجاره یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آن ها به صورت جداگانه ندارید اجاره یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما می باشد. اجاره یخچال های کابینتی با درب های استیل و درب های شیشه دار موجود می باشند. و با توجه به اندازه ی مورد نیاز این نوع اجاره یخچال در انواع ۲ درب تا ۶ درب و ۴ کشو تا ۹ کشو موجود است. برای اجاره و یا مشاوره راجب اجاره یخچال با شماره قرار گرفته در سایت تماس بگیرید.
اجاره یخچال ایستاده مدل هایی که درب آن ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند به این دلیل که نسبت به ضربه مقاوم هستند و دارای طول عمر بیشتری هستند بیشتر ترجیح داده می شوند.مدل درب دار از جنس شیشه:
مدل هایی که دارای درب شیشه ای هستند اجازه می دهند محصولات درون اجاره یخچال بدون باز کردن درب اجاره ایخچال قابل مشاهده باشند و این مدل مناسب موقعیت هایی است که لازم است مواد درون یخچال دیده شود.
این نوع از اجاره یخچال
های تولید شده توسط شرکت های مختلف با عرض ۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۰ سانتی متری مناسب سوپر مارکت ها و فروشگاه های مختلف با متراژ متوسط بوده و با توجه به قدرت ۳.۴HP کمپرسور تعبیه شده در آن، جوابگوی نیاز مشتریان خواهد بود.
با فضای اندکی که این اجاره یخچال در محیط فروشگاه اشغال می‌کند اما حدود 600 نوشابه قوطی را به راحتی می‌تواند در خود جای دهد .
در این نوع اجاره یخچال ها تمرکز بیشتری برای طرای آن به چشم می‌خورد زیرا با طراحی و جلوه‌ی نمایشی هر مشتری را به سمت خود جذب می‌کند .
ساده ترین ویژگی طراحی این دسته از اجاره یخچال ها نورپردازی طبقات با استفاده از لامپ های SMD با رنگ بندی مختلف و تفکیک طبقات و همینطور نور پردازی بالای و کناری بدنه جهت نمایش طبلیغات، نام و لوگوی تجاری هر فروشگاه می‌باشد .
و ویژگی های پیچیده‌ی فنی و فیزیکی دیگری که باعث شده این اجاره یخچال نزد اجاره کنندگان محبوبیت بیشتری کسب نموده و پرفروش ترین محصول بازار نیز گردد .

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936