• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

پارتیشن لمسه


لمسه 2

اجاره پارتیشن لمسه

اجاره پارتیشن لمسه باعث جلوگیری از انتقال صدا را در محیط برطرف می سازد و علاوه بر زیبایی ان قابل شست و شو نیز می باشد اما استفاده از آن معایبی نیز به دنبال دارد. اجاره پارتیشن لمسه بر روی دیوار به عنوان یک پوشش ظاهری از گذشته توسط طراحان فرانسوی وارد کشور ما شده است و تا الان با بهره مندی از تکنولوژی های جدید در مواد سازنده هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اجاره پارتیشن لمسه بر روی دیوار یا درب را لمسه کاری می گویند.

جنس پدهای مورد استفاده در اجاره پارتیشن لمسه پلی استر است که در بازار به صورت حجم های بزرگ به فروش می رسد این لایه که اصطلاحا با نام لایه پشم شیشه در بازار مرسوم است به صورت سطح درونی کار استفاده می گردد و روی آن را پارچه یا چرم مصنوعی قرار می گیرد.

اجاره پارتیشن لمسه مدل های زیادی در بازار دارد که متناسب با نوع فضا و کاربرد آن در طراحی داخلی به مشتریان پیشنهاد داده می شوند تنوع رنگی در این پارچه ها سبب شده تا متناسب با هر نوع سلیقه ای طرح آن موجود باشد. از اجاره پارتیشن لمسه برای تزئین دیوار استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد آن همانطور که گفته شد جهت درب و برای جلوگیری از انتقال صدا است.

اگر درب استودیوهای ضبط صدا و یا سالن اجتماعات و سینماها را به خاطر داشته باشید طراحان از اجاره پارتیشن لمسه برای جلوگیری از انتقال صدا استفاده نموده اند عایق موجود در لایه سطح زیرین اجاره پارتیشن لمسه فضای داخلی را به خارج از  آن محیط منتقل نمی سازد و مانند یک پوشش مناسب جهت کاهش صدا عمل می کند.

طراحان دکراسیون داخلی پیش از هر پیشنهای سعی بر این دارند تا با ارائه راه حل های خود علاوه بر زیباسازی محیط مشکلات مرتبط با طراحی ساختمخدمات مجالس – اجاره پارتیشن لمسه با لوستر

از اجاره پارتیشن لمسه با لوستر برای زیبا کردن دیوار استفاده می شود ولی بالاترین استفاده آن همانطور که گفته شد برای درب و برای جلوگیری از رد شدن صدا است. اجاره پارتیشن لمسه با لوستر تنوع زیادی در بازار دارد که متناسب با نوع محیط  و کاربرد آن در طراحی داخلی خانه به مشتریان پیشنهاد می شود تنوع رنگی در این پارچه ها علت شده تا متناسب با هر سلیقه ای طرح آن موجود باشد.

اجاره پارتیشن لمسه با لوستر

جنس لایه های مورد استفاده در اجاره پارتیشن لمسه با لوستر پلی استر است که در بازار به طرز رول های بزرگ به عرضه میشود این لایه که به اصطلاح با نام لایه پشم شیشه در بازار معروف است به صورت سطح زیرین کار استفاده می گردد و روی آن را پارچه یا چرم مصنوعی می پوشاند. اگر درب استودیوهای ضبط صدا و یا سالن همایش و سالن سینماها را به یاد داشته باشید طراحان از اجاره پارتیشن لمسه با لوستر برای جلوگیری از عبور صدا استفاده نموده اند عایق موجود در لایه  زیرین اجاره پارتیشن لمسه با لوستر  فضای داخلی را به خارج از  آن فضای رد نمی سازد و مانند یک پوشش جهت کاهش صدا عمل می کند.

اجاره پارتیشن لمسه با لوستر بر روی دیوار به عنوان یک روکش ظاهری از قدیم به دست طراحان فرانسوی به ایران وارد شد و تاکنون با بهره گیری از فناوری های جدید در اجزای سازنده هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اجاره پارتیشن لمسه با لوستر بر روی دیوار یا درب را لمسه کاری می گویند.

ان را برطرفپارتیشن لمسه با لوستر

اجاره پارتیشن لمسه با لوستر بر روی دیوار به عنوان یک پوشش ظاهری از گذشته توسط طراحان فرانسوی وارد ایران شده است و تاکنون با بهره مندی از تکنولوژی های جدید در مواد سازنده هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اجاره پارتیشن لمسه با لوستر بر روی دیوار یا درب را لمسه کاری می گویند.

اگر درب استودیوهای ضبط صدا و یا سالن اجتماعات و سینماها را به خاطر داشته باشید طراحان از اجاره پارتیشن لمسه با لوستر برای جلوگیری از انتقال صدا استفاده نموده اند عایق موجود در لایه سطح زیرین اجاره پارتیشن لمسه با لوستر فضای داخلی را به خارج از  آن محیط منتقل نمی سازد و مانند یک پوشش مناسب جهت کاهش صدا عمل می کند.جنس پدهای مورد استفاده در اجاره پارتیشن لمسه با لوستر پلی استر است که در بازار به صورت رول های بزرگ به فروش می رسد این لایه که اصطلاحا با نام لایه پشم شیشه در بازرا مرسوم است به صورت سطح زیرین کار استفاده می گردد و روی آن را پارچه یا چرم مصنوعی پوشش می دهد.

اجاره پارتیشن لمسه با لوستر تنوع زیادی در بازار دارد که متناسب با نوع فضا و کاربرد آن در طراحی داخلی به مشتریان پیشنهاد داده می شود تنوع رنگی در این پارچه ها سبب شده تا متناسب با هر سلیقه ای طرح آن موجود باشد. از اجاره پارتیشن لمسه با لوستر برای تزئین دیوار استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد آن همانطور که گفته شد جهت درب و برای جلوگیری از انتقال صدا است.

طراحان دکراسیون داخلی پیش از هر پیشنهای سعی بر این دارند تا با ارائه راه حل های خود علاوه بر زیباسازی محیط مشکلات مرتبط با طراحی ساختمان را برطرف سازند و از ابزارهای روز دنیا استفاده کنند. اجاره پارتیشن لمسه با لوستر مشکل انتقال صدا را در محیط برطرف می سازد و علاوه بر زیبایی قابل شست و شو می باشد اما استفاده از آن معایبی نیز به دنبال دارد. سازند و از ابزارهای روز دنیا استفاده کنند.

اجاره پارتیشن لمسه

اجاره پارتیشن لمسه مشکل انتقال صدا را در محیط برطرف می سازد و علاوه بر زیبایی قابل شست و شو می باشد اما استفاده از آن معایبی نیز به دنبال دارد. اجاره پارتیشن لمسه بر روی دیوار به عنوان یک پوشش ظاهری از گذشته توسط طراحان فرانسوی وارد ایران شده است و تاکنون با بهره مندی از تکنولوژی های جدید در مواد سازنده هنوز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اجاره پارتیشن لمسه بر روی دیوار یا درب را لمسه کاری می گویند.

جنس پدهای مورد استفاده در اجاره پارتیشن لمسه پلی استر است که در بازار به صورت رول های بزرگ به فروش می رسد این لایه که اصطلاحا با نام لایه پشم شیشه در بازرا مرسوم است به صورت سطح زیرین کار استفاده می گردد و روی آن را پارچه یا چرم مصنوعی پوشش می دهد.

اجاره پارتیشن لمسه تنوع زیادی در بازار دارد که متناسب با نوع فضا و کاربرد آن در طراحی داخلی به مشتریان پیشنهاد داده می شود تنوع رنگی در این پارچه ها سبب شده تا متناسب با هر سلیقه ای طرح آن موجود باشد. از اجاره پارتیشن لمسه برای تزئین دیوار استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد آن همانطور که گفته شد جهت درب و برای جلوگیری از انتقال صدا است.

اگر درب استودیوهای ضبط صدا و یا سالن اجتماعات و سینماها را به خاطر داشته باشید طراحان از اجاره پارتیشن لمسه برای جلوگیری از انتقال صدا استفاده نموده اند عایق موجود در لایه سطح زیرین اجاره پارتیشن لمسه فضای داخلی را به خارج از  آن محیط منتقل نمی سازد و مانند یک پوشش مناسب جهت کاهش صدا عمل می کند.

طراحان دکراسیون داخلی پیش از هر پیشنهای سعی بر این دارند تا با ارائه راه حل های خود علاوه بر زیباسازی محیط مشکلات مرتبط با طراحی ساختمان را برطرف سازند و از ابزارهای روز دنیا استفاده کنند.

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936