• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

میز ال ای دی پایه استیل


میز ال ای دی پایه استیل 1

اجاره میز های سوارز یک محصول خاص و متفاوت در زمینه تجهیزات مراسم و میهمانی هاست که استفاده از آن در مهمانی ها و مجالس می تواند فضایی رویایی و رمانتیک را ایفا کنید  اجاره این میزهای ال ای دی که هم برای کودکان و هم بزرگسالان قابل توجه و زیباست، به راحتی و بدون سیم کشی برای برق، و تنها با شارژ کار می کند و دارای کنترل از راه دور است تا براحتی بتوان بر آن کنترل داشت.

اجاره میزه های سوارز یا همان اجاره میز های ال ای دی برای کافه ها و یا میهمانی هایی که در هنگام شب و فضای تاریک برگزار می شود می تواند منظره ای چشم نواز و متفاوت را ایجاد کند.

اجاره میز سوارز پایه استیل (اجاره میز ال ای دی)

اگر که نیاز به اجاره میز سوارز پایه استیل دارید از طریق اجاره میز سوارز پایه استیل led  اقدام نموده و برای دیدن سایر محصولات می توانید از راه اجاره صندلی نورانی و اجاره میز بار ال ای دی و اجاره میز سوارز کمر باریک  اقدام نمایید. شرکت مجلس ارا نماینده و تولید کننده انواع میزهای های بار ال ای دی (LED) زینت دهنده مراسم شما می باشد.

اجاره میز سوارز پایه استیل (اجاره میز ال ای دی )

اجاره میز سوارز پایه استیل که به اجاره میز های بلک لایت نیز معروف است به آن دسته از اجاره میز های ال ای دی گفته می شود که در مجلس ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و فضا را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز سوارز پایه استیل یا همان اجاره میز های ال ای دی که هواداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از اجاره میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در محیط هایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند. یکی از قابلیت هایی که اجاره میز سوارز پایه استیل یا همان اجاره میز ال ای دی را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی قابل نصب است.

اجاره میز سوارز پایه استیل ( اجاره میز ال ای دی )

اجاره میز سوارز پایه استیل یا همان اجاره میز های ال ای دی شامل تمامی موارد بالا است که جملگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در زودترین وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. اجاره میز سوارز پایه استیل دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به فضای شما ساختار متفاوتی دهند اغلب اجاره میز سوارز پایه استیل برای میهمانی های شب استفاده می شود و در خیلی از عروسی ها نقش دارند اجاره میز سوارز پایه استیل عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کارایی هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

اجاره میز سوارز ( اجاره میز ال ای دی )

اجاره میز و صندلی ال ای دی یا اجاره میز و صندلی سوارز در واقع اجاره میز و صندلی های نورانی هستند و طوری طراحی شده اند که بتوانند در فضاهای تاریک یا نیمه تاریک به خوبی نور را به بیرون انتقال دهند و فضا را به نوعی فانتزی و رویاگونه نمایند .این دلیلی است که امروزه در بسیاری از جشن ها و حتی کافه و رستوران ها برای زیبا و رمانتیک کردن فضا از این تجهیزات استفاده می شود. به دلیل قیمت بالای این تجهیزات اجاره میز ال ای دی یا اجاره میز سوارز اقتصادی تر می باشد و اجاره میز و اجاره صندلی ال ای دی یا سوارز را با بهترین کیفیت ،حداقل هزینه و شرایط آسان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اجاره میز های ال ای دی یا اجاره میز سوارز که به اجاره میز های بلک لایت نیز مشهور است به آندسته از اجاره میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز های ال ای دی ( یا اجاره میز سوارز ) که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از اجاره میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند. یکی از قابلیت هایی که این اجاره میز های ال ای دی را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از اجاره میز های ال ای دی قابل انجام است.

اجاره میز سوارز ( اجاره میز و صندلی ال ای دی )

در صورتی که نیاز به میز بار دارید از طریق اجاره میز بار led  اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز سوارز کمر باریک  اقدام نمایید.

اجاره میز ال ای دی یا اجاره میز سوارز شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا این اجاره میز ال ای دی ها یا اجاره میز سوارز برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند اجاره میز بار میز عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

اجاره میز ال ای دی یا اجاره میز سوارز برای اجاره میز بار نیز کاربرد ویژه ای دارد که می تواند باعث ایجاد جذابیت برای مهیمانان شما در خصوص مراجعه به محل سرو نوشیدنی شود و نهایتا از اخذ نوشیدنی خود بیشترین میزان لذت را ببرند برای راه اندازی چنین تشکیلات نیاز به خرید و هزینه بالایی نیست کافی است با استفاده اجاره میز ال ای دی یا اجاره میز سوارز برای بار خود یک میز فراهم آوردید و با قرار دادن در کنار برق این میز به سادگی خواهید دید که شما می توانید در عین سادگی یک تم متفاوت و ویژه داشته باشید . اجاره میز ال ای دی می توانید در کنار اجاره میز ال ای دی برای زیبایی هر چه بیشتر از سایر محصولات دکوراسیون تمکیل تشکیل دهید معمولا از اجاره میز در کنار صندلی و سایر موارد نیز استفاده می شود که گلدان ها و پایه گلدان ها مشابه و تکمیل کننده این طراحی نیز هستند  که می توانید از آن ها استفاده نموده و جلوه ای ویژه تر ایجاد کنید.

مشخصات قنی :

    جنس صفحات اجاره میز سوارز پلی اتیلن سفید برفی.

    مقاوم در برابر سرما و گرما .

    دارای لامپ و کیت ال ای دی جهت روشنایی .

    دارای ریموت جهت تغییر رنگ.

    شارژ باتری تا 8 ساعت بصورت استفاده مداوم.

    ارتفاع میز 110cm به همراه رومیزی شیشه ای به قطر 70cm.

    امکان تغییر نور تا 16 رنگ بصورت ثابت یا انتخاب افکت های مختلف ن

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936