• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

فلشر


فلشر 1

دستگاهی از جنس آلومینیوم دارای یک عدد لامپ زنونی 1500 وات که هنگام روشن کردن شروع به چشمک زدن میکند و سرعت این چشمک زدن نیز قابل تنظیم است و موسومی که دستگاه در محیطی تاریک روشن میشود تمام حرکات به صحنه آهسته تبدیل میشود که هیجانی باورنکردنی محیط را فرا میگیرد و محیطی تا سقف 100 متر مربع را تحت پوشش قرار میدهد.

از طریق ولوم پشت دستگاه میتوان سرعت چشمک زدن را کم یا زیاد کرد که هرچه سرعت کمتر باشد سرعت صحنه آهسته کمتر میشود و همچنین بلعکس.

 کاربرد دیگر دستگاه استفاده به عنوان نورپردازی تبلیغاتی میباشد به شیوه ای که چشمک زدن این دستگاه در جلوی فروشگاه ها،مغازه ها،مارکت ها،مراکز تجاری و … موجب جلب توجه می شود و چشمک زدن آن همانند رعد و برق چشم ها را خیره می کند.

فلاشر ۱۵۰۰ وات موزیکال ، مجهز به سنسور صدا با قابلیت تنظیم ولوم می باشد . وجود یک کلید سه حالته در کنار سه ولوم مجزا جهت تنظیم قدرت و سرعت لامپ و حساسیت گیرایی صدای محیط قابلیت های این فلاشر پر قدرت 1500واتی را به نمایش می گذارد .ایجاد شکست نور در سرعت بالای فلش زدن ، سبب ایجاد افکتی رباطی شکل در حرکت ها می گردد و در کنار سایر رقص نور ها به تکامل یک نورپردازی حرفه ای کمک می کند. استفاده آن در تالار ها و سالن های آمفی تئاتر و مهمانی ها توصیه می گردد.

فلاشر ۱۵۰۰ وات دارای ۲ ولوم تنظیم نور کم – زیاد ، مخصوص مجالس و اماکن عمومی – لامپ مصرفی داخل فلاشر مدادییه ۱۵۰۰ وات قوی می باشد

فلاشر پر قدرت و با کیفیت 1500 وات با قابلیت تنظیم و برنامه ریزی روشن شدن لامپ ها. این فلاشر دارای صفحه نمایش برنامه ریزی و منوهای کاربردی می باشد که اپراتور با توجه به نوع برنامه آن ها را می تواند فعال کند. از دیگر مزایای این فلاشر می توان به سنسور ورودی صدای آن اشاره کرد که از این طریق می تواند شدت روشنایی و سرعت نور را تنظیم کرد. بوسیله این دستگاه می توان برروی سن شکست نور ایجاد کرد و تحرکات افراد را به صورت  اسلوموشن یا همان رباطی می کند.

از این فلاشر علاوه بر مهمانی ها در نورپردازی ساختمان نیز استفاده می شود.

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936