• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

فانوس فلزی


فانوس فلزی 1

اجاره فانوس فلزی و مراکشی

اجاره فانوس های فلزی یک ایده جذاب برای سبک های مختلف دکوراسیون منازل ، مهمانی ها و ….. می باشد .

اجاره فانوس های فلزی یک عنصر تزیینی ساده اما بسیار زیباست که می تواند نور فیزیکی و معنوی خود را به فضای اطراف خود منتقل کند. ممکن است شما آن ها را دیده و عاشقشان شده اما حین اجاره  ذهن شما با سوالاتی نظیر: آیا اجاره این فانوس ها با دکوراسیون داخلی منزلتان هم خانی دارد یا نه ؟ اجاره فانوس های فلزی برای چه فضا های استفاده می شوند؟ چه نوع اجاره فانوسی برای چه سبک و فضایی مناسب است؟ آیا اجاره فانوس های دکوری در دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمالیستی هم جایی دارند یا نه؟ و … درگیر شود.

در این مطلب قصد داریم در مورد اجاره فانوس های فلزی و تمامی سوالات مربوط به آن بحث کرده و اطلاعات کاملی در مورد انتخاب نوع و شکل آن ها با توجه به سبک دکوراسیون، بهترین مکان ها برای قرار گیری ، نحوه ی تزیین و … در مورد این عناصر زیبا در اختیار شما قرار دهیم.

اجاره انواع فانوس فلزی و مراکشی

آیا اجاره فانوس های فلزی در دکوراسیون مدرن و به روز هم جای دارند؟

اگر طرفدار سبک به روز هستید، سادگی یکی از نکات مهمی است که باید به آن بها دهید، اما این بدازن معنا نیست که نمی توانید از المان های مختلف استفاده کنید و یا اینکه برای انتخاب عناصر تزیینی محدود به انتخاب یکسری اجزا باشید. هدف این سبک، گزینش چند عنصر بسیار خاص و منحصر به فرد و ایجاد فضاهای خالی و خلوت در بیشتر مناطق منزل می باشد. خوشبختانه اجاره فانوس های فلزی یکی از این اقلام هستند که می توانند در عین سادگی پیام آور زیبایی و منحصر به فرد بودن را به دکور شما ایفا کنند.

اجاره فانوس های فلزی مناسب برای سبک جدید

ایجاد تضاد در تزیین یک محیط باعث درخشانتر شدن آن دکور خواهد شد، اجاره فانوس های فلزی با سبک قدیمی در دکوراسیون های مدرن می تواند باعث ایجاد چنین فضایی شود.

اجاره فانوس مراکش

روش های مختلف برای اجاره فانوس مراکشی دکوری:

برای یک ثانیه هم که شده، فکر نکنید که قرار دادن شمع سفید ساده در اجاره فانوس شما خسته کننده خواهد بود. گاهی اوقات یک تزیین ساده بهترین چیز است.

اجاره فانوس مراکشی

در طراحی دکوراسیون داخلی تان کمی جسور باشید، این جسارت ها بازتاب چشم گیری دارند. چنانچه عاشق دریا هستید، یک جرقه ی ساحلی را در دکور خود اضافه کنید، در صورتی که عاشق بیابان، کویر و … هستید تکه ای از آن را در خانه ی خود طراحی کنید.

برای خلق یک فضای ساحلی کافیست اجاره فانوس مراکشی با دیوارهای شیشه ای انتخاب کرده، درب آن را باز کنید و مقداری شن و ماسه ی تزیینی سفید بر روی کف آن اضافه کنید، در این حالت می توانید شن و ماسه را به صورت یکنواخت ریخته یا اینکه اجازه دهید شن ها حالت بالا و پایین داشته باشند، سپس یک ستاره ی دریایی بزرگ را در گوشه ای از ماسه ها قرار داده و شمع ستونی سفید و قطوری را در مرکز آرایش خود بگذارید.

اجاره فانوس مراکشی به عنوان گلدان استفاده کنید و گل های سبز و زیبایی خود را در آن ها قرار دهید. یکی از زیبا ترین گیاهانی که می تواند در یک اجاره فانوس مراکشی بدون شیشه جای گیرد، گل گندمی است، زیرا برگ های این گیاه حالت ریزشی دارد و ریزیش این برگ ها از لابه لای میله های فانوس بسیار زیباست. برای این کار کافیست یک ظرف پلاستیکی با ارتفاع کم را انتخاب و آن را به رنگ اجاره فانوس در آورید، سپس با خاک مناسب پر و درون اجاره فانوس قرار دهید، نکته ی مهم این جاست این ظرف را با خز های سبز، یا برگ های خود گیاه یا هر چیز تزیینی دیگری پوشش دهید تا چندان قابل رویت نباشد. سپس ریشه ی گیاه خود را در این ظرف بکارید.

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936