• حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یار
  • 77744771 - 021

قندان


یکی از لوازم هایی که در خانه خیلی مورد استفاده می شود اجاره قندان است. چای یکی از نوشیدنی هایی است که در بین ما ایرانی ها محبوب بود و همه ی خانه ها و در همه جا برای پذیرایی از مهمان ها استفاده میشود پس همه ی لوازم های لازم برای نوشیدن چای باید شیک و زیبا باشد.وجود اجاره قندان شیک و مدرن در دکوراسیون خانه لازم و ضروری است. اجاره قندان ها در قدیم نیز کاربرد زیادی در خانه داشتند و به همین دلیل در هر خانه اجاره قندان وجود داشت اما ساده ساخته شده بودن و فقط به عنوان یک وسایل برای قند نگه داشتن استفاده میکردند اما امروزه انواع اجاره قندان در مدل های مختلف ساخته شده اند و علاوه بر اینکه به عنوان یک وسایل برای نگه داشتن قند استفاده میشوند به عنوان یک وسایل شیک و زیبا که تاثیر مثبت در دکوراسیون خانه دارد استفاده میشود. ست و هماهنگ بودن همه ی وسایل های چای خوری باعث میشود بتوانید به خوبی از مهمان های خود پذیرایی کنید اجاره قندان ها در انواع جنس ها ساخته شده اند. پس در هنگام اجاره آن فقط ظاهر اجاره فندان را در نظر نگیرید سعی کنید به جنس آن نیز دقت کنید یکی از بهترین جنس های اجاره قندان که در بازار موجود است و بیشتر افراد نیز از آن استفاده میکنند. اجاره قندان های چینی و اجاره قندان بلوری است. این اجاره قندان ها هم مقاوم هستند و هم ظاهر بسیار زیبایی دارند و این به شما برای پذیرایی راحت و بهتر از مهمان ها کمک میکند.

انتخاب اجاره قندان شیک و زیبا:

اجاره قندان ها مانند سایر وسایل در دکوراسیون خانه در انواع مدلها ساخته شده اند که خرید آن بستگی به سلیقه ی شما دارد اجاره قندان ها در جنس های مختلف نیز ساخته شده اند بهترین جنس اجاره قندان ها چینی واجاره قندان بلوری است سعی کنید در هنگام کرایه آن قوری و فنجان را که برای پذیرایی از مهمان ها اجاره کردن در نظر بگیرید تا با آنها هماهنگ انتخاب کنید امروزه چای جایگاه ویژه ای در بین همه ی افراد دارد و طرفدار زیادی دارند پس داشتن همه ی وسایل های چای برای پذیرایی به شما کمک میکند به خوبی از مهمان های خود پذیرایی کنید. پیشنهاد ما برای اجاره قندان ها اجاره قندانی است که رنگ سفید و جنس بلوری دارد زیرا میتوانید به خوبی با سایر وسایل های دکوراسیون خانه و فنجان ها ست کنید و همچنین مقاوم تر نیز هستند. از این اجاره قندان ها بدلیل داشتن ظاهر زیبا و شیک میتوانید به عنوان یک وسایل دکوری برای آشپزخانه ی خود نیز استفاده کنید. در این پست از سایت اتاق مدلهای شیک و بسیار زیبا از قندان های چینی و بلوری قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب اجاره کنید.

مانطور که می دانید سرو قند در کنار چای سنتی قدیمی است و تقریبا در تمام مجالس رعایت می شود. به همین دلیل لازم است در کنار سایر ظروف سرو چای نظیر فنجان، استکان، نعلبکی، قوری و … حداقل یک مدل اجاره قندان جدید و زیبا وجود داشته باشد. اما اگر چنین ظرفی در میان مجموعه ظروف پذیرایی شما وجود ندارد، شاید بهتر باشد انواع مدل اجاره قندان جدید کریستال، چینی، سرامیک و … را بررسی کرده و از میان آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در هنگام اجاره  قندان باید به جنس بدنه و طرح آن توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال اگر سرویس چای خوری کریستال دارید، اجاره قندان کریستال را در اولویت قرار دهید. همچنین اگر طرح نقش بسته روی بدنه اجاره قندان دارای تشابه های ظاهری به سایر ظروف چای خوری باشد، هماهنگی بهتری را به وجود می آورد و سریع تر به جایگاه خود به عنوان یک ظرف پذیرایی شیک دست پیدا می کند. در هنگام اجاره اینترنتی مدل اجاره قندان جدید شما می توانید آن را در قالب سرویس چای خوری کامل یا ظروف تک پذیرایی سفارش دهید.

اجاره قندان یکی از قدیمی ترین ظروف پذیرایی موجود در آشپزخانه است که همواره در کنار فنجان ها و استکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.. در حال حاضر انواع مدل اجاره قندان وجود دارد که هر کدام مطابق با سلیقه ای خاص طراحی شده اند و در کنار ظروف چای خوری مناسب می توانند جلوه ای زیبا به پذیرایی های شما ببخشند. اجاره قندان درب دار چینی با ارائه بدنه سفید و نقوش خاص می تواند به نقطه عطف میز پذیرایی شما تبدیل شده و در کنار انواع سرویس های چای خوری چینی لذت نوشیدن چای را چندین برابر نماید. طرح و نقش موجود روی بدنه اجاره قندان چینی در بسیاری از موارد می تواند همانند تابلویی زیبا در قسمت های مختلف منزل به منظور تزیین دکوراسیون استفاده شود. این مدل اجاره قندان به همراه فنجان نعلبکی چینی می تواند سرویس چای خوری ایده آل شما باشد. لازم به ذکر است که انواع اجاره قندان چینی ارزان نیز در بازار وجود دارد که معمولا در استفاده های روزمره به کار گرفته می شوند.اجاره  قندان سرامیکی، شیشه ای، چوبی و … به عنوان ظروف پذیرایی دم دستی می توانند انتخابی مناسب برای سرو قند در کنار چای و پذیرایی از اعضای خانواده در طول روز باشند.

مدل اجاره قندان پایه دار برای کسانی که با مشکل کمبود فضا روی میز پذیرایی دست و پنجه نرم می کنند مناسب تر است، و مدل اجاره قندان درب دار نیز علاوه بر سرو قند می تواند به منظور نگهداری این خوراکی شیرین استفاده شود و درب آن از ورود حشرات یا غبار جلوگیری نماید. در مورد جنس بدنه هم می توان گفت در حال حاضر انواع مدل اجاره قندان کریستال، بلور، چینی، سرامیک، چوبی بامبو و … وجود دارد که هر کدام در کنار ظروف چای خوری مناسب می توانند ست چای خوری ایده آل شما را تشکیل دهند. از سوی دیگر طرح و نقش موجود روی بدنه اجاره قندان با توجه به سلیقه های گوناگون متفاوت است و زیبایی آن می تواند تاثیر مستقیم روی قیمت مدل اجاره قندان داشته باشد.

مشاهده عکس اجاره قندان در هنگام انتخاب و اجاره اینترنتی ظروف چای خوری بسیار مهم است. امروزه فروشگاه های آنلاین متعددی وجود دارند که در زمینه اجاره اینترنتی قندان و سایر ظروف پذیرایی فعالیت می کنند. خوشبختانه در بسیاری از این وب سایت ها توضیحاتی کامل و جامع در مورد هر محصول ارائه می شود تا مشتری به شناخت کامل از مدل اجاره قندان دست پیدا کرده و با آگاهی کامل تصمیم بگیرد. در کنار این توضیحات معمولا عکس اجاره قندان نیز قرار داده می شود تا ویژگی های ظاهری آن به نمایش گذاشته شود. اما اگر به هر دلیلی عکس اجاره قندان در صفحه محصول وجود نداشته باشد، می توان گفت توضیحات ناقص بوده و شما نباید با چشم بسته اجاره قندان را ادامه دهید. گاهی اوقات نیز ممکن است عکس اجاره قندان از وضوح کافی برخوردار نباشد و نتواند ویژگی های ظاهری آن را به خوبی انعکاس دهد. در چنین مواقعی نیز بهتر است از سایر مراکز اجاره اینترنتی قندان بازدید کرده و پس از بررسی دقیق عکس اجاره قندان تصمیم بگیرید. در بسیاری از موارد عکس اجاره  قندان در همان نگاه اول می تواند کیفیت و استحکام ظرف را نشان دهد. به عبارت دیگر مشاهده عکس اجاره قندان کریستال درخشان با تراش های ظریف بیشتر از عکس یک اجاره قندان شیشه ای ساده شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آدرس: تهران - حکیمیه - کارخانه آزمایش - سوله ی علی یارr

تلفن تماس: 77744771-021 تلفن همراه: 5617592-0936